We kennen allemaal de administratieve rompslomp als het gaat over de inschrijving van een voertuig.
Het probleem wordt nog erger wanneer de auto gekocht werd in het buitenland.
En wat te doen in geval van verlies van het inschrijvingsbewijs of bij diefstal van de nummerplaat?
Hier vindt u een eenvoudige gids die u op weg helpt.
In deze twee gevallen behandelt AMMA Verzekeringen de administratieve procedure. Het enige dat u hoeft te doen, is ons de nodige documenten per e-mail door te sturen naar info@amma.be.
AMMA Verzekeringen kan de administratieve procedures verzorgen. De documenten moeten per aangetekend schrijven aan ons worden verzonden. Deze procedure kan 1 tot 2 weken duren bij de DIV.
U kan ook persoonlijk naar de DIV Brussel gaan maar dit alleen op afspraak (tussen 8u30 en 11u50 en tussen 13u00 en 15u20). Als u voor deze oplossing kiest, moet u eerst een Amma-verzekeringssticker opvragen.
Het aanvraagformulier moet de volgende informatie bevatten:
De nodige documenten:
De nodige documenten:
02/209 02 21 Of laat u opbellen ›
02/209 02 07